Bortamatch

Dålig bloggaktivitet från en annan nån dag här nu.. har jobbat och helt enkelt haft andra saker för mig. Idag är jag ledig från arbete men dock inte från ishockeyn. Om någon timme är det dags att hoppa i bilen, åka till alfta, där packa grejerna för att sedan ta oss vidare med buss till Fagersta där bortamatch väntar. Ska bli spännande.

Kylan har kommit också, det är ju alldeles fantastiskt då man varje dag på avstånd kan se hur snö pumpas ut i skidbackarna på bolleberget. Och om bara kylan kan ta och hålla i sig någorlunda så lär det väl börja droppa snö snart igen, då blir det julstämning gott folk!

Jag vet också att jag lovade lite airbrushbilder men det glömde jag ju återigen bort.. Så ni får vänta lite till. Däremot har jag tagit ett litet "work in progress"-kort på mitt senaste projekt som jag tänkt dela med mig av, inte jättemycket att se men det är nog en ganska bra början. Plus att det ju faktiskt är mycket roligare att kolla bilder än att läsa en massa onödig text.



Nu ska jag trolla lite i köket! Huj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0