Detta fält måste fyllas i

Inte mycket till update ikväll. Har precis kommit hem från Furudal där vi ikväll hade match mot Ore borta. Förlust med fem-ett låter kanske inte så bra, men faktum är att det var ett stort steg i rätt riktning för vår del. Mycket möjligt att det var vår bästa match hitills denna säsong. Ore har några hyffsade lirare så...

I övrigt har dagen bestått av jobb och jobb, inget intressantare än så. Men jag kan komma med en liten rolig nyhet iaf, lackeringen jag slängde ihop till min lagkamrat Andreas har fått lite positiv respons och i och med det så har det dykt upp två nya lackeringsuppdrag! Även dessa är hockeymasker och det känns mycket roligt måste jag säga. Har inte hunnit knäppa någon bild på den senaste men det kommer förhoppningsvis på Onsdag.
Just det! Ännu en god nyhet är ju det faktum att det för tillfället är minusgrader ute, detta är ju steg ett mot en vit jul. Och det tackar vi ju verkligen inte nej till!

Nu ska jag väl lalla ner mig i sängen snart då även morgondagen fylls med arbete.

 

Sov gott mina damer och herrar! /Petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0