Helgen i några bilder..

Idag har jag varit en sliten man. Jag som ytterst sällan mår dåligt dagen efter en blöt kväll har nu fått smaka på den mörka baksidan av alkoholförtäringen. Min första riktiga jävla hangover! Trött,sliten och skallebankad så har jag spenderat dagen med min vän och typ granne Christoffer, i folkmun känd som Toffe. Trots att man som sagt inte mått som bäst så har dagen varit mycket trevlig och den har bestått av allt från lite jammin på rockbandet till "Toffes tippskola".

Eftersom jag inte skrivit mycket vettigt de senaste dagarna ska jag nu ta och göra en liten redovisning av vad som egentligen hänt. Skriva? Nej. Bilder? Ja!

Fredag
Myspartaj hos Toffe och Elin. Undertecknad höll sig lugn.

 Skriet



 Robin posar inte

 Shake

 Jag och Joakim

 Shake 2

 Par i kungar. Prytz och Sumpan.

 Robin hann inte ens stänga munnen innan han dunat in.

Lördag
Julbord/personalfest på Tuppens danskrog. Senare Tranan. Sist afterparty i casa.

 Amalia var också där.

 Precis som Kruppe och kaptenen.

 Trött kille och halv Stina. Jockes fötter?

Söndag

 Jammin med Nypan och Toffelito.

 Söndagsdegen.

Liten inblick i vad som hände iaf..riktigt trevlig helg som vi sent kommer glömma! Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller. Jobb och träning.. Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: albin

ser ut som bollnäs pizzorna slår timrå pizzorna!

2009-12-06 @ 22:13:13
URL: http://eftahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0