Framför brasan

Nu sitter man här i stugan..klockan börjar närma sig halv sju på morgonen, jag är eldvakt. Grabbarna, Robin och Henrik, ja dom ligger och dunar som aldrig förr, men nån måste ju hålla fart på brasan här nere så jag sitter och gungar lite gungstol istället. Jag klagar absolut inte. Känns ganska bra måste jag säga, och faktum är ju att man börjat få upp värmen också. Snart kanske vattnet börjar fungera?!

Imorgon är det skidåkning som gäller och det ser jag verkligen fram emot. Resten av crewet kommer förhoppningsvis också att anlända, men vi ska inte ta ut något i förskott.. Finns en hel del småvägar att hamna fel på!

Diverse kamerautrustning och en riktigt proffsfotograf har vi packat med, så det kommer dyka upp mycket bilder från trippen. Räkna med ett "Cribs"!

Nu måste jag slänga in några fler vedträn. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0