kalas

Nu är det dags att skapa igen! Vi har haft en liten semester här på bloggen såhär innan jul..personalen och jag satte oss ner i förra veckan på frukostmötet och började planera inför julen, och vi kom fram till att alla behövde lite ledigt i julstressen. De anställda var tvugna att köpa julklappar till barnen och jag behövde en liten stund till att tänka till. Det tycker jag man ska göra på julen. Tänka till.

Vad har hänt annars då? Jo, det har varit jobb i stort sett varje dag och hockey likaså..har även hunnit med att lacka ännu en mask som ni snart kommer få ta en liten kik på. Jag har ju varit sjuk också..fast det kanske jag skrivit om tidigare?
Vintern har iaf kommit till oss och med sig tog han sin vän snön! Närmare 400 minusgrader på morgnarna när man traskar till jobbet och vitt guld på backen. Riktigt,riktigt nice!

Hade gärna skrivit mer men det hinns inte med nu för jag får lite besök i detta nu. Anna "the greatest" Sjöholm ska nämligen firas då även hon nu uppnått 20-strecket. Imorgon kommer jag skriva mer. Nu är jag igång igen!

Solong/Söder

Kommentarer
Postat av: Isabella

Bilder kommer imorgon!

2009-12-20 @ 03:06:16
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Anna S

Jahoo! The greatest! Tack för igår!

2009-12-20 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0