Några dar före dan..

Idag har det hänt grejer för en annan. Håret är klippt, de sista klapparna är köpta, sista träningen innan uppehållet är tränad, skidor och pjäxor har hämtats, även masken har hämtats och jag har till och med unnat mig en liten julklapp till mig själv. Det blev en ny skjorta till julafton!

Det har varit en väldigt bra dag med andra ord..precis som en ledig dag ska vara. Men en sak lyckades jag glömma.. Ni kommer ihåg sofforna som jag slängde upp bilder på här? Har lyckats krängt iväg båda två och det är ju jäkligt positivt. Men det är samtidigt väldigt tomt i lägenheten, det finns inget att sitta i. Detta skulle jag ju också ta tag i idag, men det glömdes ju bort. Får sitta på bordet ikväll igen.

Imorgon blir det arbete och sen är det jul på riktigt. Fyfan va nice!




Delar av julklappsskörden, plus de nyinköpta laggen. Lägg märke till Dumlepåsen längst ner, denna gåva från min vän Oskar är på väg att ätas upp just i detta nu. Ja, påsen och allt.

/Platzgummer


Kommentarer
Postat av: Albin Kerfstedt

Mycke bra skit där!

2010-01-04 @ 19:31:45
URL: http://eftahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0