soffpotatis

Idag har jag varit ledig från arbete men ändå haft en hel del att göra. Så tanken var att jag skulle kliva upp tidigt, käka en stadig frulle, sticka iväg och handla lite och sedan bara beta av slla grejer av bara farten.
Blev det så? Nej. Istället låg jag kvar lite extra i sängen..det är skönare. Är ledig till Lördag så jag hinner nog få allt gjort! Men jag har inte varit helt oduglig, faktum är att de flesta småsaker faktiskt är kirrade. Slängt sopor, tvättat jacka, lagt ut soffor på blocket och ätit bra.

Ikväll har vi hemmamatch mot Falun och det kommer bli riktigt tufft, men med en skön vinst i bagaget kan vi nog ge dom  en jäkla match! Kom och kika. 19.30.

Nu kom Johannes så jag tänker inte skriva mer...det råkar inte vara så att du är ute efter en soffa? Kolla in dessa isf!

 1500:-

 500:-

Kommentarer
Postat av: Lund

Är det två separata soffor eller hör de ihop? Jag är möjligen intresserad, för Emil ska snart ha tillbaka den soffa som jag lånar av honom.

2009-12-08 @ 17:28:54
URL: http://lund.jonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0