Ännu en dag gången..

Det blir ingen visning av Casa Del Pjetro idag, tyvärr. Anledningen till det är att jag helt enkelt inte hunnit knäppa några bilder. Men imorgon däremot, då kommer det dyka upp. Var så säker!
Vad har jag för bra ursäkt till att inte ha hunnit med mig själv då? Jo det har varit fika och knatning med Emmalito innan hon tog tåget mot K-town igen, sen var det lunch med Simon innan vi tog och besökte lägenheten där folk var i full gång med att lägga golv! Såg riktigt fint ut och om inget drastiskt händer så blir nog golvet klarre imorgon. Kung. Sen blev det en sväng på staden för att kolla ut lite grejer som kommer behöva inhandlas när det vankas inflyttning..hittade det mesta jag kan tänkas behöva men inget köptes idag. Fullt med skit ändå i lägenheten för tillfället, så det kan vänta. Sen hade klockan rullat på så att det inte var någon idé att fara hem innan träning..istället satte jag mig på Pepes och läste det senaste numret av "transition". Riktigt mycket bra läsning för den extremsportintresserade, dvs. mig, och i slutet av tidningen fanns ett reportage som gav mig brutalt mycket inspiration till några tavlor som troligvis kommer pryda mina väggar in the apartment, riktigt lyckat! Sen var det som sagt träning och den flöt ju på bra. Som vanligt.

Nu sitter jag hemma och har precis ätit, och så fort magen lugnat sig efter carbonaraöverfallet den nyss fick mota så ska jag ta mig en bit tårta!
Eftersom ni inte fick några bilder på casa så bjuder jag på rörliga bilder från någon annan lycklig människas lägenhet istället:
 http://www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY - Kan vara en av världens bästa reklamfilmer någonsin.

/Söder

P.S - Om någon sitter inne på information om hur man slänger in en hel "youtube-ruta" här så får denne gärna informera mig på ett eller annat sätt! Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: HannaP

Kopiera länken som heter "bädda in" på youtube



Den här i detta fall= (<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/S1ZZreXEqSY&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/S1ZZreXEqSY&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>)



och klicka upp HTML-knäppen när du har ett nytt inlägg framme. Klistra in i rutan som kommer upp och klicka på uppdatera, Tada! ;)



2009-11-10 @ 09:21:20
URL: http://hpearsson.blogg.se/
Postat av: Petter

Tack så mycket Hanna! :)

2009-11-10 @ 13:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0