Baksmälla?

Nej då, jag klarade mig igen. Trots ett ganska rejält intag av alkohol så har dagen glidit på hyffsat! Trött som ett as har jag varit, men det är ju smällar man får ta. Vad var det egentligen som hände då? Jo, dagen började ju med jobb och som vanligt på Lördagar så var det mycket bra fart och lättjobbat, slog in crikus 500 paket eftersom det idag, Söndag, har varit alla våra fäders dag. Skjortor, slipsar och kallingar är tydligen ganska populära ting att ge bort.

Efter jobbet blev det en sväng på gymmet innan jag tillsammans med Johannes, Robin, Simon och Patrik begav mig hem till den förstnämnde för lite lökande i bastun. Riktigt trevligt även om jag själv inte riktigt kan kalla mig för bastumästare, det är skönt ett tag men sen blir det mest bara obehagligt varmt. Hur som haver, in i den skållheta träkojan, förtäringen av alkohol kunde börja och plötsligt kände man dimman komma krypande.
Efter en uppfriskande dusch var det sedan ladfest hos Emelie som gällde och humöret var på topp. Slutade med att vi sket i Tranan och körde all in i ladan, detta visade sig vara ett mycket bra val då iaf jag hade en mycket trevlig kväll. Tack alla inblandade för sällskapet!

Och idag så är det ju som sagt farsdag så då satt ju en resa till farmor och farfar som en fläskläpp. Där bjöds det som vanligt på väldigt mycket god mat och dagen till ära hade farmor slängt ihop en tårta som smakade kalas!
Men nu har jag hunnit hem och sitter i soffan och har ett öga riktat mot tvn där grabbarna i Playa Del Sol levererar samtidigt som jag snickrar ihop denna uppdatering.

Imorgon blir det inget jobb och istället ska jag försöka göra lite framsteg i lägenheten, hoppas på framgång men vi får se hur det går med det.
Hade även tänkt slänga ihop ett nytt "Cribs", inte för en lägenhetsrapport utan nu blir det en liten visning av det omtalad "casa". Det går inte av för hackor så kika in imorgon också!

Signerat Soederstroem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0