Det är ju Lördag.

Har precis skommit hem från jobbet, gick väldigt segt att jobba idag för att vara helg. Brukar alltid vara full rulle på Lördagar och det plus att man har dubbelt betalt brukar göra att dagarna myser förbi i ett nafs! Så var inte fallet idag, utan när Bollnäs bjöd på regn så valde folk att stanna hemma och kolla film istället, och när jag tänker efter så hade nog jag gjort samma sak.
Men nu är jobbet avklarat och den riktiga helgen har börjat för en annan. Ett litet födelsedagsfirande för min gamle klasskamrat Rasmus står på schemat och jag känner peppen börja komma mer och mer för var sekund som går. Har unnat mig att köpa findricka kvällen till ära också,det vill säga Carlsberg på glasflaska så detta kommer ju bli en kanonkväll.

Hade match igår också..gick åt helvete och blev torsk, därmed tog vår segersvit på två matcher abrupt slut. Nya tag på Tisdag!

På lägenhetsfronten har jag inte mycket nytt att komma med..en garderobsställningsgrej är installerad men vi väntar fortfarande på dörrar. 

Nu ska jag ta och slänga i mig lite mat för att sedan göra mig i ordning inför kvällens bravader. Ni får ha en trevlig kväll kära läsare. Vem vet, vi kanske ses i dimman? Det är ju Lördag..

                           
                          Liten gädda.

                           
                          Stor gädda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0