Inlägg 21

Onsdagen, den lediga dagen, börjar nu närma sig sitt slut. Har gjort lite bra saker idag faktiskt. Allt började med att jag ställde klockan tidigt fast jag egentligen inte hade någon större anldening till det, och då ligger man ju på plus direkt. Helt ensam på kullen så kliver jag upp och ut ur min lya. Väl ute där jag möts av en bra jäkla kall luft och ser att den lilla snön som föll under gårdagen faktiskt låg kvar, lysande! Mata djuren, äta frukost, läsa tidning och sånt där man gör en ledig morgon..sen log jag ner mig vid trummorna en sväng och jobbade på karriären. Har börjat lira på hard nu och drog av några låtar utan problem, det är Rock Band vi snackar nu alltså.
En stol senare var det dags att damma av lite gamla grejer från Timrå-tiden för idag har golvet lagts färdigt och därmed är det dags att börja skicka in diverse saker där uppe i stan. Inflyttningen verkar däremot inte vara så nära som det känns då det ska dit nån och dra vatten och el och sånt innan, och sånt folk kan man tydligen inte lita allt för mycket på.
Lite tv, konst, dator, ett gympass och brama hos Nybergs bland annat, hann jag också med innan det var dags att fara upp till Bollnäs med alla grejer. (Plötsligt var klockan cirkus 17.30) In med det i lägenheten och konstatera att det verkar bli riktigt bra innan jag och min far for vidare för att se min syster uppträda i en liten musikalredovisning hon hade med skolan..Riktigt,riktigt bra var det och jag måste säga att jag blev smått imponerad av syrran och hennes klassare!

Igår hade vi hockeytävling också ja..trots att vi absolut inte spelade på topp lyckades vi segla iväg till en seger med 11-1. Inte illa, och jag fick äntligen vara med i protokollet efter att i boxplay lyckats dra på mig en utvisning för slashing..spel tre mot fem för vår del och ja, det var då dom gjorde mål. Smart Petter!

Råkade även börja kika lite på ett debattprogram idag när tvn var på, snacket handlade idag om World Trade Center och 911. Det hela handlade om att vissa tror att det är USAs regering som ligger bakom det hela och att allt med terrorister bara är skitsnack. Gick ganska vilt till vissa stunder och jag tyckte det var mycket intressant, och det resulterade i att jag laddade hem två dokumentärer om konspirationsteorier. Så nu har jag att göra!



Vi säger så, godnatt. / Söder 


Kommentarer
Postat av: Anonym

"en stol senare" Haha, cred!

2009-11-11 @ 23:46:19
Postat av: Johannes

Det var alltså jag som gav cred. Glömde skriva namn. Jävlarns!

2009-11-11 @ 23:47:50
Postat av: Världens charmigaste kille

haha. Cred Söderström!

2009-11-12 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0