Gameday

Fick hoppa in och blixtjobba idag över luncherna, dvs 11-15. Så då blev det inget lägenhetsfix för en annan, istället åkte morsan dit med far för att se om hon kunde göra någon nytta. Vad händer? Jo, hon styr upp det hela och plötsligt ser allt lite ljusare ut! Tack mor. Golvet dök upp också, så även det var positivt.
Och som grädde på moset fick vi idag in ett gäng mycket fina jeans från Iceman till bouticken. Jag köpte mig ett par och har därmed investerat i två par nya brax på typ en vecka, detta är något väldigt ovanligt då jag i vanliga fall aldrig tycks hitta brallor som passar. Lysande!

Ikväll har vi hemmamatch mot Hofors, 19.30 börjar matchen och har du inget bättre för dig så tar du och åker dit. Ikväll blir det vinst!


23.29

Dunkar in en till uppdatering innan jag gör kväll! Som lovat så lyckades vi vinna idag, riktigt bra spel från vår sida faktiskt och det resulterade i vinst med 4-1. Liten självförtroendeboost som verkligen satt där den skulle! Vill du veta mer om matchen besöker du hemsidan (http://www.alftahockey.com) där dom skriver nån rad om matchen vilken sekund som helst.

Rabih åkte tydligen ur idol också och det gör mig glad.

Dagen avrundas med att jag nu har knäppt mig en bira och lutat mig bakåt i soffan, livsnjutning!
Imorgon väntar jobb, och efter jobb blir det förmodligen bastu, och efter bastu blir det paartey! Ingen tokig Lördag om du frågar mig.

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0