hard work,work!

Då har en ännu en dag nått sitt slut. Har inget speciellt att komma med då dagen har varit fylld med jobb och träning.. Jobbet funkade iaf riktigt bra idag, hyffsat med folk och en hel del varor som rullade in gjorde att dagen flöt på med fantastisk fart, en riktigt skön arbetsdag! Träningen funkade också bra, tycker vi börjar få lite speed på rören igen efter två raka torskar. På fredag har vi hemmamatch och då blir det andra bullar!

Morgondagen kommer också bestå av både jobb och träning, så det blir troligtvis bingen för mig snart. Men innan jag dunar in ska jag unna mig ett par avsnitt med Hank Moody i Californication. Får han till det ikväll? Skulle tro det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0