howdy

Söndagkväll och allt är lugnt. Igår var det lite rajtan tajtan och det var trevligt, mycket trevligt. Även denna helg var vi några tappra själar som bestämde oss för att skita i Tranan och istället fortsätta festen på hemmaplan, i det här fallet hos alles vår vän Joakim N. Väldigt lyckat då en riktigt fin skiva hoppade i sterion och klassikerna ljöd u högtalarna en efter en. Allsång, självklart!

Idag är det ju dagen efter och som vanligt så har det inte gjorts många knop..Nu på kvällskvisten här så har jag börjat lackera på en ny hockeymask, min vän och lagkamrat Andreas bad mig piffa upp hans hjälm och då ställer man ju upp. Lite extraknäck. Självklart kommer det upp en bild när den är färdig.

Nu har vi slagit igång en film, "No country for old men" för att vara exakt. Blir nog spännande! Efter den blir det läggdags skulle jag tro, kan behöva ta igen lite sömn efter gårdagen!

Simma lugnt hörni! /Pelle

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0