Lack

Nu sitter man här framför burken igen efter att ha spenderat precis hela dagen ute i casa där jag suttit och lackerat. Efter några timmars arbete är jag nu färdig med masken och den har nu lämnats till Kjell på Karossericenter för att klarlackas..Hur blev resultatet då? Jo, jag tyckte faktiskt att det blev ganska bra.. men ska väl inte ropa hej förrän jag fått domen av Ante. Nån bild har jag inte hunnit med att fixa än, så ni får vänta med att se den ett tag till.

Igår hade vi ju match också, lyckades åka på torsk igen även om spelet var betydligt bättre än tidigare..1-2 blev siffrorna så det var jävligt surt. Bättre analys finns som vanligt på hemsidan. Jag blev iaf utsedd till matchens lirare i vårat lag och fick bland annat ett knivblock, detta passar ju utmärkt då jag snart flyttar. Det kan ju jag glädja mig åt ett tag... 
 Lägg märke till namnet på knivgrejen. Nice!

Nu är tanken att jag ska åka ner och hälsa på min vän Nyberg. Det finns även planer på att jag ska svänga förbi på nån fin restaurang på vägen och köpa mig en kebab eller liknande på vägen ner, inte alls omöjligt.

Ikväll blir det troligtvis lite grabbmys i casa eller somewhere else då jag även imorgon är ledig från arbete, jävla tufft man har det! Då blir det i alla fall lägenheten till 200%, för idag är vattnet och elen draget så nu är vi bara en lemurballe från inflytt!

Hej,hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

på vägen på vägen? på vägen?

2009-11-18 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0