Måndag

Ensam i lägenheten för första gången, ganska skönt faktiskt och jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer trivas.

Dagen har varit lugn och skön men har ändå fått lite grejer gjorda så det känns mycket bra. Den började med att jag och Oskar for ner på stan en sväng för att kolla läget..efter ungefär en kvart kunde vi konstatera att allt var sig likt, då vi gått igenom allt av intresse. Härligt ställe, Bollnäs City! Då satte vi oss och väntade på Robin och Patrik för att sedan avnjuta en mycket god hamburgare på Roys, väldigt trevligt. Efter det blev det en drabbning Mario Kart för första gången här på pollacksgatan. Oskar som var lite av en rookie då han aldrig varit med under dessa sammanhang kom sist men gjorde det ändå med flaggan i topp och jag tror han kommer vara mycket giftig nästa omgång han är med på! Jag vann. Nu fick jag det sagt också.
Under dagen har jag också hunnit med att handla lite grejer till lägenheten, kastrull, kaffekokare, klädhängare med mera så det får ses som positivt. Även om plånboken inte riktigt håller med om det. Så är det att flytta och man märker precis hela tiden att det är en massa grejer man behöver men som inte finns..matlådor till exempel. Som tur är så har man ju snälla "grannar" som ställer upp, tack Christoffer och Elin, ska ta väl hand om lådorna.

Vid åttatiden var det dags att hoppa i bilen och skjutsa Oskar till tåget och efter perfekt timing av mig så var det på håret att han kom på tåget över huvud taget. Jag gillar liksom inte att sitta och vänta...Vinka av honom och sen var det bara att rulla hem igen. Så yes, nu är man här själv och har kikat lite paradise hotel samtidigt som jag slängt ihop en köttfärssås med lite touch av barbeque, fina grejer! Sängen väntar nu så jag orkar kliva upp och jobba imorgon. Sov gott allesammans så hörs vi! /Pete

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas det finns bilder från festen! ni var mitt mästerverk!

2009-11-24 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0