Mitt på dagen update.

Hela förmiddagen har spenderats ute i casa där jag suttit och jobbat med lackeringen. Har fått tillbaka peppet med 200% här nu när jag ser att det kommer bli bra. Riktigt härligt.
Just nu sitter jag däremot och väntar på att mit ris ska koka upp så jag kan få i mig lite käk, kycklinggryta ala morsan äts till och tro mig, det är inte alls dumt. Efter käket bär det av till Bollnäs där det är dags för lite lägenhetsstädning, det kommer en elektriker och kollar in grejerna ikväll så förhoppningsvis kanske det händer något imorgon! Men man ska inte hoppas för mycket. En sväng till Alfta för träning kommer jag också hinna med innan det är dags att åka hem...spännande!

Nu blev riset klart och det betyder mat. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0