Ny kategori!

Idag kära läsare har alla vi som jobbar med den här bloggen tagit ett enormt steg i rätt riktning. En stor upptäkt har gjorts och det hela handlar om inläggskategorier. Man kan göra helt egna kategorier som passar sina olika inlägg! Genialt! Därför har vi på psoederstroem.blogg nu äran att presentera: Cribs!

Namnet "Cribs" är något jag kommit på helt själv och inlägg under denna kategori kommer bestå till stor del av bilder på hur det ser ut där jag befinner mig för tillfället, hur jag bor helt enkelt.
Gasen i botten direkt, som jag skrev igår så var jag en sväng i lägenheten idag. Några bilder på min halvfärdiga bostad knäpptes och nu får du som läsare en liten sneakpeak på hur det ser ut. Enjoy.

 Sovalkov och ett litet utrymme som blir garderob.

 "Huset, toaletten, tronen, klosetten..kalla det vad du vill. Detta var redan renoverat.

 Blivande kök eller snarare kokvrå..litet som tusan och en röd fondvägg.

 Bild från hallen med inglasad balkong längst bort..

 Ett hörn.

Har även hunnit med träning och en skidfilm idag, hade gärna varit mer produktiv men det ville sig inte bättre. Men imorgon blir det bättring då det vankas jobb, det ser vi fram emot! Sov gott vänner.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill komma på inflyttningskalas!

2009-11-03 @ 15:12:11
URL: http://julianordlof.blogspot.com
Postat av: Petter

Självklart!

2009-11-03 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0