På den riktiga hemmaplan

Jepp, nu är jag i i norrfly igen efter några dagar som stadsbo. Anledningen till detta är att mina lägenhetsnycklar blev kvarglömda på arbetet då jag stack iväg på match..mindre lyckat! Just det, har spelat match ikväll då och jag kan säga så mycket som att jag var inte direkt kung på planen. Mycket längesen det kändes som att allt stämde så dåligt som det gjorde idag..men då blir ju också de två inkammade poängen så fantastiskt sköna istället. För ja, vi lyckades vinna efter mycket om och men, 7-6 hamnade siffrorna på efter att vi tryckt upp sjuan med två minuter kvar av matchen. Mycket trevligt. Men nog om det, det är sent och jag tänker rikta all min uppmärksamhet på de två bitarna kladdkaka som står på bordet framför mig istället för att skriva!



Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0