Sex coronas och en flarra Morgan!

Läs det i takt med Lotta Engbergs gamla slagdänga så fattar ni vilket humör jag är på. Det är ju Lördagkväll och dagens arbete är avslutat, detta ska givetvis firas med pumpa och ståt! Några planer för natten finns egentligen inte, det enda som är spik är att vi startar här på polacksgatan. Halva stan ska ju och kolla in Björne som uppträder på Tuppz och där är det troligvis redan packat, själv är jag inget större fan men man vet ju hur positivt allt brukar kunna bli och jag har svårt att se att jag skulle sitta stilla när han väl börjar sjunga om leriga festivaler och vapen i brallan. Jäjä.. man kanske hamnar där ändå? Vi lämnar alla dörrar öppna ikväll!

Nu tänker jag inte skriva mycket mer. Istället kommer jag dela med mig av lite bilder tagna i veckan. Enjoy!

 No words needed.

 Putte på "roy´s"

 Ogge var också med

 Herr Nyberg på väg mot gävle

 Undertecknad

 

 Skidkaos på stadium

 Har inte nämnt detta, men faktum är ju att jag nu om dagarna jobbar på att införa en ny trend. Kör stenhårt på en blåtira! Detta matchas självklart bäst med polisonger och några ynka moppefjun på överläppen. Jo, har sparat nån vecka nu så.. Nice hu?

/ Petter


Kommentarer
Postat av: Newman

Pumpa och ståt är en spännande ny version, pompa och ståt kändes ändå alldeles förlegat. Synd att vi inte kunde deltaga vid festligheterna i din lägenhet. Det hade nog varit nice!

2009-11-29 @ 03:09:30
Postat av: Pumpen

Faktum är att hela lägenheten var fylld med pumpa då man under lördagen firade den internationella pumpadagen världen över. En mycket stor och uppskattad högtidsdag och så... Ja. Så var det.

2009-11-29 @ 03:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0