Sön-dagen äro ingen vilo-dag

Nej för på Söndagar jobbar man när det är julskyltning i stan, halv två till sex är tiden och det känns ju faktiskt alldeles förträffligt måste jag säga.
  Gårdagen då, den slutade ju som de flesta Lördagar dvs mycket lyckat. Det blev ingen tranan, ingen tupp, ingen sport in utan istället hamnade jag med mina kära lagkamrater på rehn hos lagkapten Niklas. Som vanligt var det ingen som höll igen där utan det var full fart från start till mål och det var precis vad som behövdes. Riktigt härlig kväll.

Vill även passa på att ge ett stort Grattis på födelsedagen till my man Simon som fyller 20 balobas idag! Så efter jobbet tar vi en liten tripp ut till rengsjö och grattar killen och det ser vi fram emot.

 Grattis!

Rockfestbilder har dykt upp på facebook och alla är glada. Kommer ploppa upp några extra här också rätt vad det är.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan laga lite mat så jag pallar arbetsdagen! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0