Prohibidibabido!

Seriestarten gick skit..torsk med 6-2. Vill du veta mer om det nederlaget kan du kliva in här: http://www.alftahockey.com/

Men nu är det ny dag och nya tag. Har precis kommit hem från jobbet och hunnit fått i mig en bit mat, mycket folk här i huset då vi firar min syster Martinas 17e födelsedag. Grattis till henne!
Snart är det dags att hoppa i bilen och bege sig till sävstaås IP, hockey står återigen på schemat men idag är jag åskådare då det är Bollnäs IS som tar emot Söderhamn på hemmais. Efter matchen  lutar det åt ännu en drabbning Mario Kart, Johannes var tydligen ute efter revansch så då får man ju snällt ta och ställa upp.

Kan även meddela att det nu är tapetserat i lägenheten..har försökt knäppa bilder men det gick åt skogen. Men som sagt, tapetserat, så nu är det fasen inte långt kvar. In med köket och ut med golvet så vankas det inflyttningsfest när som hellst!

morgon lutar det år att jag och några vänner ger oss ut på äventyr. Tycker du detta låter spännande så bör du kika in här en sväng imorgon också! Simma lugnt! / Pete

Kommentarer
Postat av: Johannes

Ikväll ska jag fan vinna. Känner att jag varit på gång ett tag nu.

2009-10-28 @ 20:24:13
Postat av: Julia

När kommer ni och hälsar på i fina Uppsala?

2009-10-28 @ 22:10:03
URL: http://julianordlof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0