fredagkväll..

Ikväll blev det verkligen inget mer än fredagsmys..hade alla möjliga planer för kvällen men det slutade med att man blev sittandes hemma ändå. Inget fel med det, måste säga att det varit ganska skönt.

Det blev ju idol då och ikväll vankades rocktema, YES tänkte jag och hoppades på att det skulle bli lite drag här i stugan...men jag vet inte, tyckte nästan att alla fick lite för bra kritik. Bagge och grabbarna har väll bättre koll på dedär än vad jag har men det var fasen inte kanon. Eller? Och han Rabih, fruktansvärt lam snubbe. Men vafan, det här ska ju knappast vara nån idolblogg, sånt tjafs får andra hålla på med.

Premiär för cirkus Möller var det ju också, det däremot tyckte jag var ganska bra! Inte fantastiskt men helt klart värt att se en sönderdegad fredagkväll i soffan.
Nu blir det till att kolla hur det går för idolgrabbarna och efter det ger jag mig ut i stugan och kollar på "Pick of destiny" tills jag slocknar!

Imorgon blir det mer action! Det är ju lördag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0