Hemma efter morgonäventyr..

Nu sitter jag här hemma och har fått på mig ett par varma tofflor för att åter få igång blodcirkulationen i mina feets. Har nämligen varit ute och hajkat i skogarna runt Berge,Kilafors, på morgonkvisten. Riktigt trevlig upplevelse må jag säga..var ute i cirka 4,5 timmar och bara knatade omkring, fikade, snodde lite ved, gjorde en brasa och sånt där man gör när man är ute på. Som många av er säkert läst på ansiktsboken så var det så pass tuffa förhållanden att "Extrem överlevnad" med Bear Grills på Discovery ser ut som en barnlek.
Både en och två kameror var med på resan så bilder kommer dyka upp här inom kort..det vill du inte missa!

Nu blir det en liten chokladmuffin sen bär det av till träningka. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: R.Smedberg #16 Kovland Hockey

Tja Petter hur fan är det med dig nu förtiden?! Lirar du nåt?!pöss

2009-10-29 @ 21:04:47
Postat av: Petter

Rappe! trevligt att se dig här. med mig är det lysande. lirar med Alfta i tvåan igen, så det är bara bra. :) hur är det själv?

2009-10-29 @ 22:11:45
Postat av: Smedberg

Jodå det rullar på som vanligt här uppe, man tar sig en kall just nu och ser över livet:P du måste ju komma upp någe så man får umgås lite me dig!

2009-10-31 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0