le pictureses

Här kommer det ni alla väntat på, bildbevis från morgonens utflykt! En videokamera fanns också med på resan, men tänkte försöka redigera klippen lite innan jag vågar slänga upp det här. Checka några av bilderna så länge!

 Joppelito

 Kusiner med brama



Johannes hus

 Tre gringos

 Nyberg var på krigsstigen...

 ...men åkte på däng.

 "Är du glad, då är jag glad!"

 Patrik skulle sparka rötter.. gick sådär!

 Vad är en utflykt utan korvgrillning?

 Till slut fann vi spår av civilisation och kunde ta oss hem...

Där fick du dig en liten inblick i hur det gick till..fler bilder finns och kommer troligtvis dyka upp inom kort.
Nu ska jag snart ge mig ut i casa för att packa inför nästa äventyr, imorgon ger jag mig nämligen ut på ny resa, Karlstad står på schemat och det är där jag spenderar helgen. Det ser vi fram emot!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Hanna

de var en klen brasa! :D

2009-10-30 @ 14:59:58
URL: http://hpearsson.blogg.se/
Postat av: ansvarig utgivare

Hanna: vill påpeka att det var en alldeles utmärkt brasa, har nog aldrig ätit så god korv! vissa kämpade faktiskt väldigt hårt för att få ihop ved till den där..

2009-11-03 @ 09:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0