Ny dag.

Yes. Nu har snart ännu en dag nått sitt slut, och vad har jag haft för mig? Jo, dagen börjar med att min käre vän Robin Nyberg ringer och väcker mig. Detta är något ytterst ovanligt då Robin är en av världens tröttaste människor..första och troligtvis sista gången det kommer hända! Efter att avslutat samtalet pallrar jag mig ut ur "casa" och ser att morbor Palle kommit för att kratta lite löv, hösten till ära. 
Efter en stärkande kopp kaffe ger jag mig ut och ger honom en hjälpande hand. Löv blir jävligt tunga när de är blöta kan jag meddela!
Sen blev det bilen upp till den stora staden för Nypan och mig. Systemet, nachotallrik, klippning för den andra snubben, leta "stjärnurmakarna", snacka lite skit om Intersport pga deras hutlösa priser på skidor, konstatera att Alexander Rybak verkar jävligt helylle, med mera, hann vi med innan den vankades hemgång för Robin och träning för mig.
Träningen gick bra och nu sitter jag hemma, kikar på hockey och är mätt efter att tryckt i mig en massa kycklingfilé och ugnsbakad potatis. Hon är ruggig i köket morsan!
Så har dagen sett ut i runda slängar..känns helt okej. Inte många knop kanske, men man måste vila ibland också!

Snart dyker vänner upp och efter hockeyn ger vi oss ut i "casa" för en drabbning Mario Kart. Återkommer med resultat från det vid senare tillfälle.

Auf wiedersehen! som vi säger på tyska.


Kommentarer
Postat av: Toffe

Kul att se dig "in da bizz", Petter :)

2009-10-22 @ 20:57:01
URL: http://toffenilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Men vad kul att du har börjat blogga :)

2009-10-22 @ 21:00:06
URL: http://fridahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0