Resultat från gårdagen

Som jag nämnde igår så avslutades dagen med en turnering Mario Kart. Inga större skrällar skedde då Robin,med sin fruktansvärda tur och ett litet,litet (läs:enormt) regelbrott som råkade kosta mig vinsten, återigen tog hem det hela...två turneringar i rad. De två andra tappra kämparna, Johannes och Patrik turades om att komma sist men visade inte allt för sura miner. Cred!

Morgonen har spenderats med mor i min kommande bostad som för tillfället är under renovering, men som jag förhoppningsvis kan flytta in i om någon vecka. Det börjar verkligen hända grejer där nu, tapeter beställda, golv på ingång och så vidare...tänkte försöka slänga upp en bild på hur det ser ut därinne nåt tag, men jag lovar inget.
 Nu sitter jag iaf hemmavid igen, ska ta mig en kopp brama innan bilen åter styr mot Bollnäs för att sedan gå vidare mot Alfta där det vankas hockeybockey.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Kul att du är produktiv med bloggandet, Pietro.



Anser för övrigt personligen att jag, med lite mindre otur och utan Robins fusk hade haft en ganska bra vinstchans igår. Dessa tillfälligheter.

2009-10-23 @ 17:21:47
Postat av: Julia

Men, vart flyttar du?

2009-10-23 @ 17:45:36
URL: http://julianordlof.blogspot.com
Postat av: pjetro

Johannes: absolut, som jag sa till dig igår så syntes det verkligen i dina ögon att du var på G. tråkigt att det blev som det blev!

Julia: mor och far har köpt en lägenhet på gärdet, där kommer jag bo nu i vinter innan jag ger mig ut på nya äventyr. :)

2009-10-23 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0