sliten Söndag..

Med all rätt! Gårdagen var en dag fylld av diverse aktiviteter.. Det hela började med att jag fick hoppa in och blixtjobba, bra för plånboken och riktigt roligt då det faktiskt var riktigt bra fart på stan trots det dåliga vädret. Fullt upp från början till slut, då är det roligt att jobba!
Efter jobbet var det lite födelsedagsfirande i efterskott för vår vän Anton, som hade tagit sig hem på höstlov från typ nordpolen, där han nu går i skolan. Smörgåstårta, oändligt mycket bullar och kaffe stod på menyn och det tackar vi sällan nej till. Femton kilo tyngre kände jag sedan att det var dags att börja värma inför kvällens huvudaktivitet, första biran knäpptes och när den var slut och jag kände peppen byggas upp så for vi upp till min blivande granne på polacksgatan, Andreas, där det vankades förfest. In i dimman.
Runt midnatt rullade hela gänget ner mot Tranan, som vanligt. Ganska mycket folk och härligt drag gjorde att det blev en bra kväll, som vanligt!

Men ja, nu är det ju Söndag, dagen efter. Lite sliten är man allt, men det är ingen fara på taket. Har inte fått jättemycket gjort idag direkt.. har hunnit med att käka lite mat och kollat en dokumentär om Jon Olsson, nu blir det lite fika och sen kliver jag nog ut i casa och dammar av airbrushen, längesen jag fick något målat nu, ska skärpa mig på den fronten!

     

Vet inte om det syns så väl, men bjuder iaf på tre av mina tidigare verk.

Hade!

Kommentarer
Postat av: mr näslund

riktigt impad på dina verk pettie

2009-10-25 @ 18:17:04
Postat av: Lund

Fan, jag är imponerad av dina konstverk, kamrat :)

2009-10-26 @ 03:00:13
URL: http://metrobloggen.se/lundino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0