In memory of Shabo

Då sitter man här, första kvällen i vad som kommer vara mitt boende de kommande veckorna. Det blev inget hotell utan fick direkt flytta in i en redan inredd etta som ligger precis vid ishallen..så det är kanon.

Träna har jag ju också hunnit gjort idag och det gick väl helt okej. Kommer nog bli bra det här.

Har även träffat två helsköna snubbar som tydligen ska bo här med mig nu.. Det är två blyga små rackare så jag vet inte riktigt vad dom heter ännu. Men då båda påminner en hel del om en annan skön lirare jag träffade i somras så har jag tänkt döpa dom efter honom så länge.
Så ja, kära läsare..låt mig presentera Shabo och Shabo!


Shabo och Shabo, båda döpta efter min vän Shabo som jag träffade i Somras när jag var ute och fiskade.


Försökte lägga upp en bild på Shabo men det ville inte riktigt funka..istället lägger jag upp ett litet klipp på något helt annat. Check it out.



 Psoeder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0