Draft: Jan. 8, 2010

Nu är det dags att uppdatera igen. Har hunnit med både ett och annat sen sist faktiskt..
Först och främst så har min kära storasyster Melanie kommit hem på besök för att fira sin 24e födelsedag och med sig hade hon en glad pojkvän vid namn Peter. Så vi har självklart firat henne med pumpa och ståt. Ja, pumpa! Man kan fira med pumpa. Hur vi firade? Med korvgrillning iute i snön så klart. Riktigt fint var det och jag passar på att ge både min far och min svåger en hel massa cred för skottningen.



Fan va jag hatar internet, datorer, bloggjäveln och allt som har med elektronik med att göra ibland. Hade skrivit ett fantastiskt fint inlägg som handlade om allt som jag gjort idagarna..ett av de längre någonsin. Men hej och hå, plötsligt slutar grejerna lira och nu står man här.. Bilden och det som står över var det som fanns kvar här i arkivet, varför vet jag inte.

Bita ihop och gå vidare tänker jag göra. Tänker inte skriva på som jag gjorde nyss, men känner att jag måste nämna en sak iaf. "Kung Bo". Jag var på hockey med min vän Joakim idag och vi halkade in på "Kung Bo". Troligtvis den som betytt mest för Svensk ishockey genom åren. En mycket tung målvakt som med sin högerplock satte skräck i powerforwards världen över!

 Tack Bo.

Nu får det vara nog. Godnatt vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0