Extremsporternas OS

Nyss, eller snarare nästan nyss hemkommen från bortamatch sitter jag nu i min ensamhet och har druckit en seger-öl. Jovisst, for ner till Gävle för att tvåla dit Huge och kom hem med en 6-1 vinst i bagaget..då kan man unna sig en bira. Eller två. Om man vill, och är ledig imorgon.
Själv jobbar jag imorgon och skall därför inom kort kräla vidare till sängen. Stenhårt arbete 09.30-15.00, sen är det rätt in i bilen för att blåsa söderut. Inte jättelångt direkt, men ändå söderut. Det är tydligen löningshelg i Uppsala och det vill man ju verkligen inte missa, kommer nog bli helfint.

Men det jag egentligen ville säga är att jag sitter och väntar på en livesändning från Winter X-Games i Aspen, Colorado..det drar igång om några minuter och då tänkte jag få mig en liten glimt innan Jonte (Blund alltså) bommar igen.
Så om du av någon anledning sitter uppe mitt i natten och läser min blogg, så kan du ta och klicka dig vidare hit: http://www.canalplus.fr/pid3399.html och ägna dig åt någonting som är mycket,mycket mer intressant.

För övrigt så såg jag en ny skidfilm idag, "In Deep" heter den och jag måste säga att det är bland det bästa jag någonsin sett. Skiter väl du i, men ändå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0