Hemma!

Som överskriften lyder så befinner jag nu på hemmaplan igen efter nyårstrippen. Blev lite dåligt med updates pga av att jag helt enkelt haft för roligt för att sätta mig och skriva. Enkelt. Det har varit några mycket lyckade dagar i stugan, trots att vi inte haft tillgång till rinnande vatten under hela vistelsen. Petitesser!

Skidåkning, alkoholförtäring, kortspel, raketskjutande med mera..det är det som gjort resan. Cirka 500 bilder har vi lyckats fått ihop och självklart kommer ett gäng dyka upp här. Inga cribsbilder dock, som jag sa tidigare, så det tar vi nästa gång istället.

Nu ska jag fundera ut vad som ska hända ikväll..på de igen? Imorgon blir det iaf skidåkning i Järvsö..Det ser vi fram emot!





Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0