IKEA

Helt jäkla sliten i kroppen är vad jag är. Ledig idag, inga problem kan tyckas, men då det vankas både IKEA och träning på samma dag, då är man fan inte kaxig!

IKEA ja, jag har ju som ni alla vet redan flyttat in i lägenheten här på polacksgatan men den är ju långt ifrån färdig och därmed har ni ju heller inte fått se nåt "Cribs" härifrån. Så idag var det IKEA med morsan och morbror som gällde och det var en riktigt lyckad dag. Upp tidigt imorse för att vara på plats strax efter öppning och sedan var det full kareta tills vi helt enkelt inte kunde vara kvar längre, då undertecknad skulle hem och träna hockeybockey. Så många timmar blev det och en hel del har inhandlats..hyllor,lådor,lampor,hängare,ramar,glas och grejer. Så ja, nu har jag att göra imorgon också. När allt ska upp..

Idrottsgalan på Tv och soffan känns som ett fantastiskt ställe just nu. Zlatan knatar upp på scen för att plocka hem ett pris. Jag kan inte mycket om fotboll, men inte fan är väl det där Zlatan?

Platzgummer Söderström Petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0