Jarse

Idag har det varit skidåkning på schemat..Klev upp hyfsat tidigt, åkte och plockade upp min vän Johan och sedan bar det av mot Järvsö. Väl där var det bara att knäppa på pjucken och ge sig ut i backen. Förbannat skönt med säsongskort. 
   Det har kommit mycket snö här hemma under nyårshelgen och i och med detta så hade dom lyckats få fart på några fler backar än sist, plus att det fanns en hel del av det mjuka vid sidan om pisterna..så ja, det var ju inget snack om att det var en lyckad skiddag!

Då varken kamera eller mobil lyckades följa med till backen så har jag inga bilder att bjuda på. Men känner du att det vore nice med lite pics så tycker jag du ska kila in på facebook och kolla in Henrik Östergårds nyupplagda album från nyårsfirandet i stugan! Riktigt schyssta bilder från en mycket duktig fotograf. Mina bilder har jag inte hunnit med att fixa, men det kommer inom kort. Kolla Henkes så länge!

Ikväll spelar Sverige semifinal i J-VM och det vill man självklart se. Tråkigt bara att dom valt att lägga matchen på världens sämsta tid alla kategorier..03.00 som jag förstått. Svt 24 om du inte visste. Hur som haver så jobbar jag troligtvis inte imorgon så det är alles got.


 

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, men jag ska då inte skriva mer. Vi hörs! Petter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0