Nya jacka, nya möjligheter..

Matchen gick inte som jag ville, oavgjort 4-4 efter att vi lyckats tappa en 4-2 ledning..bedrövligt.

Annars har dagen varit nice, tog mig äntligen i kragen och beställde den jacka jag länge suktat över. En skidjacka var det som beställdes för det var det som behövdes, hinner ju dock inte få hem den till morgondagens äventyr.

Visst, tanken är ju att vi ska ner till Gävle imorgon, jag och Nyberg, men vädersnubbarna har varnat för totalkaos på snöfronten så vi håller verkligen tummarna för att det ska funka! Hade nog kommit väl till pass med en rejäl jackarackare..men,men.. vi biter ihop!

 Där har vi den. Inte illa!


Fick även en liten länk skickad till mig av den gamle fotoräven Henrik Östergårds, det är alltså hit jag ska imorgon..Looking good? Not too baaad!




Allt för mig. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0