Randomeses

Dagen har bestått av arbete och träning, så jag har hållit igång hela dagen. Hyffsad fart på stan då vi idag drog igång med vinter-rean så det flöt på bra. Träningen, ja den gick väl också ganska bra..har match imorgon och det ser vi fram emot.

För tillfället sitter jag och kollar när en massa Guldbaggar delas ut på SVT och det måste jag säga är ganska underhållande!

Mat ska lagas och då kommer det troligvis värmas på lite kyckling, till det serveras en smula ris kanske?

Onsdag, en tripp till Kungsberget för skidåkning på schemat. Jättepepp måste jag säga då jag aldrig varit där. Mer om det kommer..

"Män som hatar kvinnor" får biopublikens pris och det var den ju absolut värd!

Snart börjar veckans första "paradise Hotel", det missar vi inte.

Bilder...


Skidåkning i Gesunda, nyår 09/10..

 
Fiskebild från våren 09. Ljungan, Matfors

 
Systrar och svåger, Norrfly

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0