skidåkning

Igår var det dags för den första matchen efter det lilla juluppehållet vi haft med hockeyn. Hofors borta var det som gällde och vi lyckades skramla ihop en pinne att ta med oss hem efter en helt okej match. 5-5 blev resultatet och vill du veta mer så kan du ju som vanligt klicka dig vidare till hemsidan..

Idag är det en ny dag och just denna dag råkar jag vara ledig från både hockey och jobb.. och då även Robin var ledig från arbete så fanns det ju egentligen bara ett alternativ. Just det, skidåkning!













Nu ska jag ta och laga mig lite mat, spaghetti och köttfärssås kanske? Sen blir det nog soffliggande för hela slanten, arbete imorgon.

Ska även meddela att nyårsbilderna är på gång..har försökt lägga upp dom på fejjan, gjort bildspel och en massa grejer. Men det vill inte funka. Här tar det så jäkla lång tid att ladda upp så jag kan inte fixa alla..får ta några i taget. Imorgon förhoppningsvis.

YES! Nu blev det "How I met your mother". See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0