söndag

Igår var det som jag tidigare nämnde vilo-lördag, inget festande alltså. Det var fantastiskt skönt och istället för att, som många andra gjort idag (säkert du också), varit liggande i en soffa med ångest och tankar över att aldrig mer ens titta på alkohol, så sitter jag nu och känner lugnet i soffan efter ytterligare en riktigt,riktigt härlig dag i skidbacken tillsammans med Patrik "världens skönaste kille" Lundin.
Kameran fanns med, men då vädret inte var det bästa, dvs grått och mulet, så blev det inte mycket till bilder idag då vi istället valde att njuta av den i övrigt alldeles perfekta skidåkningen. Många åk blev det, inte långa, men väldigt som sagt väldigt många.

Inom kort ska jag väl förhoppningsvis orka lyfta röven ur soffan och fixa lite föda, efter det är tanken att jag ska ta upp målandet igen..dags att få lite färg på väggarna!

 

PPS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0