Comeback

Nu är det dags igen efter ännu ett litet uppehåll. Har varit fullt upp med diverse saker och där har vi anledningen till att det inte hänt nåt på bloggfronten. Här kommer lite bildbevis av vad jag haft för mig..

Kollat på Klassisk konsert, där syster medverkade.

Fyllt 21..


Besökt Dansotekets avslutning, även här hade Martina ett finger med  i spelet.


Fått ett ölträd..


Grillat i solskenet..


Sparkat igång golfsäsongen..


Firat Kusin-Johans student..


Arbetat..


..och även en hel del annat, men nu får det räcka. På återseende!

Kommentarer
Postat av: ida dahlberg

Vart är resten av bilderna från dansotekets våravslutning? ^^ haha

2010-06-11 @ 22:40:11
URL: http://idadahlberg.blogg.se/
Postat av: Johannes

Ser kämpigt ut på jobbet ditt...

2010-06-12 @ 11:53:25
Postat av: Webmaster

Det finns fler bilder från visningen Ida, men dom är inte i nåt vidare skick pga av ljuset..skulle kunna få dom på nåt vis om du vill.

Johannes, du vet att mitt jobb inte är någon barnlek direkt..

2010-06-12 @ 18:25:25
Postat av: lillasyster

du är då guds godaste barn, ljuset i natten och myggmedlet om sommarkvällen! Tack bror, tack för att du lade ut en bild där jag ser ut som en anka..

2010-06-16 @ 23:34:10
Postat av: Anonym

haha. det är lugnt. faktum är att det var den enda bilden med bra skärpa.. fast jag tycker det är en bra bild. ingen anka.

2010-06-17 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0