Hemmaplan

Ja, då var det dags igen. Tillbaka på hemmaplan efter den lilla alptrippen som tyvärr bara kom att vara i två veckor. Men vilka veckor det var.. Fantastiskt väder, god mat, många nya vänner och grym skidåkning är bara några av de detaljer som gjorde min resa alldeles utmärkt.
Halvsvårt att beskriva allt som hänt med ord, så istället kommer jag lägga upp ett gäng bilder varje dag som förhoppningsvis kommer ge en liten inblick i vad jag haft för mig..
Resan började ju nere i Södertälje hos min kära syster, så vi utgår därifrån även nu. Med inslag från hufvudstaden, där vi också spenderade en dag. Enjoy!
















Mjukstart. Imorgon kommer mer.

Petter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0