sticker

Sitter för tillfället i Södertälje där jag spenderat de två senaste dagarna tillsammans med syster och svåger. Om dryga halvtimmen ska jag börja min vandring ner mot stationen för att sedan hoppa på pendeln mot Arlanda.
Det är nu det svåra börjar! Känns som att jag har koll på läget men det vet man ju aldrig..Vid 20.30 ikväll ska jag vara på plats iaf, och då kan vi alla slappna av.
Kommer inte ha med mig någon dator på resan, så här kommer det inte hända mycket. Kameran följer dock med efter mycket om och men, och tanken är att den skall användas flitigt. Resultatet av det kommer självklart hamna här så fort tillfälle ges.
Nu ska de sista förberedelserna göras och då kan jag inte sitta här och dega...
Men ni får ha det gött allesammans, så ses vi när vi ses. Nu sticker jag och fångar dagen. Wish me luck!
Auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till och ha det så himla gott!

2010-03-16 @ 14:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0